Skocz do zawartości

Kotis

Klubowicz
  • Zawartość

    210
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

6 obserwujących

O Kotis

  • Tytuł
    Party Fan
  • Urodziny 05.03.1991

Previous Fields

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Muzyka
    Hands Up!d(^^)b
  • Narodowość
    Polska

Contact Methods

  • Adres strony
    http://

Profile Information

  • Interesuje się
    MUZA :D SPORT :D
  1. wszystko ladnie pieknie tylko szkoda ze fona zgubilem impreska zajeb.....
  2. ma ktos liste utworow z malej sali ? bardzo bym prosil
  3. w ene bylem po 22 ale plytke mi dal jakis koles mixik oczywiscie nu-style nutki fajnie dobraneogolnie impreska 8/10
  4. wszystko ladnie pieknie tylko o 2 w nocy braklo kamikadze .... i nie bylo w zadnym barze
  5. dzieki wielkie wtyczki posiadam i sa warte polecenia
  6. Nie ma to jak Playlista z Wakacji ^^ Â haha Powinni w EnE zmienic tych grajkow bo taki zal.pl ze szok
  7. to sie nazywa muza a nie jakies electro shit tak jak Maximo zamula z reszta .... Żeby takie imprezy było co tydzien .... Dziś Qlimax
  8. o co chodzi w tym temacie ???? O_o
  9. nie ma to jak ta sama playlista z wakacji ..... nic na tej duzej sali sie nie dzieje ...tylko mala zostala
  10. Fajnie by było jaki by takie imprezy byly co tydzien dajcie liste bo pare fajnych nutek usłyszłem wczoraj i dzisiaj w ene
  11. Jak dla mnie wygląd pozmieniany i kilka bajerów pare wtyczek doszło Ogólnie Git :0 Nic tylko tworzyc
  12. Mozesz dostac kopa w d.... link nie działa a po 2 to nie jeste rapid tylko hotfile czyli 100 gorszy niz rapid ... zal.pl
  13. nie ma to jak kukurydza party Miazga Bolus to prze h** Byle do nastepnego Shaun Baker - Explode (Scotty Remix) z tego co wiem to jeszcze nie wyszło ..jest tylko RIP...
×