Skocz do zawartości

Drake

Przyjaciel
  • Zawartość

    3811
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

105 Wspaniały

O Drake

  • Tytuł
    Zuy!
  • Urodziny 18.06.1990

Previous Fields

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Narodowość
    Polska

Contact Methods

  • Adres strony
    http://www.drakeproduction.pl

Ostatnie wizyty

29986 wyświetleń profilu
  1. Wrzucam filmy te, które nadawały się do wrzucenia. Polecam oglądać w 1080p, przester jak się okazało był nieunikniony na sali technicznej z wiadomych powodów Cali - X ZLOT RP http://www.youtube.com/watch?v=P6HI8mr8qwQ Lucas Fuerzo - X ZLOT RP http://www.youtube.com/watch?v=aAWceeJ__tM Marco Mind - X ZLOT RP http://www.youtube.com/watch?v=hFYUMoIuJC4 http://www.youtube.com/watch?v=oLYrbUkqUm8 Pumba - X ZLOT RP http://www.youtube.com/watch?v=lvcOUyv0cyw http://www.youtube.com/watch?v=Ut_M0WrLfR0 http://www.youtube.com/watch?v=Dn0dhLxC-Qw http://www.youtube.com/watch?v=NpwbTyuHysU Kawałek Sali Dance http://www.youtube.com/watch?v=Vpz2Z6_lVzY Jakieś krótkie potupaje na parkiecie (nic konkretnego) http://www.youtube.com/watch?v=6J3ac24RDXM Wesoły Autobus by Nexit & others http://www.youtube.com/watch?v=nLWyPTGUBHo Pierdoły z loży - episode 1(mina Micia niszczy) http://www.youtube.com/watch?v=3BWEpyj2I5Q Pierdoły z loży - episode 2 (dupny łang) http://www.youtube.com/watch?v=agL4OuI3X7Y Problemy z odtwarzaniem w 720p/1080p? Wejdź tutaj: http://www.youtube.com/html5 Włącz HTML5 na dole i nareszcie uwolnij się od zbugowanego na YT flasha.
  2. Wrzucam 6 GB filmów na YT, pewnie się wrzucą za pierdyliard lat, będą ułamki z setów cali, marco minda i dość długa transmisja z setów Pumby i oczywiście wygłupy z loży i trochę sali dance. : )
  3. nie dam się podejść pod włos ^^
  4. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    dziękuje domkowej ekipie za tak liczne zgromadzenie, szczególne podziękowania dla Fisherka który zdołał zastąpić nam jedną nieobecną osobę z ostatniej chwili i przyjechał w bezproblemowej atmosferze - piona stary spisaliście się na medal, i nawet nie trzeba było płacić kary bo nikt nic większego nie rozwalił oprócz mnie, i tutaj kolejne podziękowania... dla Smugglera za naprawienie mojego prysznica bardzo 'dziękuję' Ka.Sie za to że olał sprawę sikiem prostym i zapomniał w ogóle o zlocie robiąc przy tym problemy ludziom ze swojego domku, wypadałoby chociaż odebrać telefon, ale na tak heroiczny czyn niestety się nie zdobył...
  5. Wrażenia jak zwykle świetne, zawsze cieszy się gęba i będzie się cieszyła jeszcze przez długi czas, wiele prześmiesznych sytuacji i nareszcie poznałem kilku ludzi, na których poznaniu mi bardzo zależało, np. szaleniec Damo Ekipa liczna niesamowicie, okazuje się że dużo ludzi w klubie lubi amelinium bo wnikliwych pytaniach Pumby na ten temat. Klimat imprez zlotowych wykracza poza 'klamry' zwykłych wyjść do klubów, to istna alkoholowa batalia, rzeź z najlepszymi pompiarzami z którymi połykanie kielichów gruszkowego bimbru w najlepszej atomsferze jest jak kolejne wystrzały z kałacha w trzech słowach: krew, pot i łzy ... ... ... długo myślałem i opisać jakoś tego się nie da, dlatego ten kogo nie było, po prostu brzydko mówiąc dał d**y i ominęła go tona śmiechu i ubicie co najmniej pierdyliona szarych komórek oraz nabycie sryliona gigabajtów wspomnień w pamięci Dzięki słodziaki takiej drugiej ekipy naprawdę chyba nie ma
  6. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Fisherek jedzie. Morwa powiadomil ze go nie bedzie, a wiec poszukujemy dalej jednego miejsca, lipa Panowie. Nie rezygnuje sie w ostatniej chwili bo robicie innym klopot. Czekamy na jednego chetnego pilnie Morwie wypadaloby przeprosic kolegow z z domku no maja teraz klopot
  7. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    rzuć proszę na PW
  8. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Kaki z kumplem nam wyparowali za co bardzo dziękuję jeden dzień przed zlotem, dlatego potrzebujemy jednej osoby do kompletu. W przeciwnym razie nie mam pojecia jak zalatwimy sprawe uregulowania stawki, przypominam, ze kazdy domek placi za siebie. 1 OSOBA PILNIE POSZUKIWANA : - )
  9. Akceptuje ogolnie tylko np. Czy mozna sie bic na gole klaty? O takie
  10. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Niech kazdy trzyma piątala na wjazd do autobusu, koniecznie w drobnych. Przed wyjsciem do autobusu zbieramy z silesem, ewentualnie eve jak z silesem okazemy sie wykazywac odruchy wskazujace na gleboki stan niewazkosci autobus jest z i do klub, placimy tylko raz.
  11. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Z tego co zdążyliśmy się dowiedzieć telefonicznie i poprzez GG, żadna osoba nie zrezygnowała z noclegu i będziemy mogli się mam nadzieję spotkać w komplecie 20 i więcej osób. Tak więc dzięki za stanowczość w podejmowaniu decyzji
  12. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    fujare umyjecie u nas najwyżej w ciepłej wodzie, albo jakaś panna w klubie umyje, pewnie tam takie będą, haha
  13. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Pisz bo sie ukrywam
  14. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Zleeeci szybko, jedzie jeszcze ktos z Wawy? Mamy poki co 4 do 5 osob
  15. Drake

    X Zlot - nocleg alternatywa

    Bierzemy 20 osob na nasza odpowiedzialnosc czyli - 20 osob z listy ma zagwarantowany nocleg po przyjezdzie, koniec i kropka. Reszta jak chce sobie przyjechac na dziko, niech przyjezdza ale jesli sie okaze ze mialoby byc ciasno i osoba ktora zaplacila 40 zl za nocleg mialaby sie czuc niekomfortowo ze wzgledu na osobe ktora wbila sie za darmo na pale - takiej osobie podziekujemy. My z silesem i eve wplaciliamy swoje 3x40 pln za ciepla wode. Ten kto chce miec pewny nocleg a nie ma go na liscie- zapraszam do OHP : ) za reszte nie odpowiadam i jesli ktos zostanie przylapany na noclegu na pale - my nie bedziemy sie za nim wstawiac poniewaz nie jest na liscie. Tyle bylo miejsc i nic na to nie poradzimy. To jest ostatnie i jedyne stanowisko:)
×