Skocz do zawartości
Aras

FOTKI V ZLOT RADIOPARTY.PL w ENERGY2000

Rekomendowane odpowiedzi

Tak zdjęcia i filmiki zostały usunięte z tego serwera z widomych mi przyczyn, jako że nie mam innego serwera na tyle dużego żeby wrzucić te filmy i te fotki, to narazie nie będzie ich, postaram się jak najszybciej coś załatwić. Pozdrawiam

Wrzuć na rapida ;) albo podziel na dwie części i na sendspace.pl albo filefactory.com :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej zapodaje Wam jak narazie 2 LINKI do zdjęć ze zlotu RadioParty w klubie ENERGY2000

 

 

 

http://www.sendspace.pl/file/V6fRtC8K/

 

mam takie pytanko...

na pierwszej fotce ten koleś w bluzie w paski to kto to jest????

jest on dość często na fotkach więc wnioskuje że nie jest to przypadkowy ziomal... ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko...

na pierwszej fotce ten koleś w bluzie w paski to kto to jest????

jest on dość często na fotkach więc wnioskuje że nie jest to przypadkowy ziomal... :wub::|

Hahahahha widze że zadałeś pytanie miesiąca :D Jesli chodzi ci o kolesia w zielonej koszulce to właśnie Jest Bartos szef rp ;)

pozdr:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka mała uwaga tam na pierwszym zdjęciu nie ma nikogo w zielonej koszulce

Jedyna osoba która często pojawia sie na fotkach i odpowiada opisowi to Bartos a jeśli chodzi o tzw "pierwszą fotke" to zależy które zdjęcie ogladałeś

pozdr:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Iskierkaaa
mam takie pytanko...

na pierwszej fotce ten koleś w bluzie w paski to kto to jest????

jest on dość często na fotkach więc wnioskuje że nie jest to przypadkowy ziomal... :):D

 

 

hihihi to jest Paweł... Kolega Silesika... :*;) pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...