Skocz do zawartości
Gość Azet

Przejscie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Azet

Witam jestem początkującym , gram z Traktora DJ Studio 3 i mam pytanie jak zrobic idealne przejscie nie takie że przesune tylko tym sówakiem... Z góry dzieki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Blacha

Omg ;| Idealne? Dostaosuj sobie bmp, pozniej gainy, bass, treble, i przesun suwak...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość kosmala88
Witam jestem początkującym , gram z Traktora DJ Studio 3 i mam pytanie jak zrobic idealne przejscie nie takie że przesune tylko tym sówakiem... Z góry dzieki za odpowiedzi

siema.ja w virtualu robie tak.2 piosenki 1-wsze na 1-wszym decku druga na drugim ;] leci ta 1-wsza piosenka ustawiam juz sobie BPM Drugiej do tej 1-wszej (zeby były równe BPM) ok 1-wsza konczy sie albo jest dobry moment na przyejscie ustawiam 2gą na poczatek czy na miejsce w ktorym cche robic przyejscie.leci ta 1-wsza leci leci i w odpowiednim momencie puszczam ta drugą.albo w 1-wszej wylanczam BASS i w tym samym momencie puszczam druga z Bassem właśnie.wtedy jeszcze Treble,jakis wokal leci z 1-wszego decku i z drugiego juz bassik cyka:) teraz czekam do odpowiedniego momentu zeby dać spina czy w ogole wylaczyc 1wsza nute i odrazu suwak w tylko na druga stronę (czyli na 2gą piosenke)

Nie wiem czy coś zrozumiesz z tego ale pisz ma na PW jak coś :D Siema :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi