Skocz do zawartości
Gość dJ KVRA

JAK PODŁĄCZYĆ "MIXER do Komputera: Virtual DJ"

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dJ KVRA

siema

jestem początkującym dj'em chciał bym sobie zakupić mixer i podłączyć go pod komputer tak żebym mógł sterować kanałami w vdj :) wiecie o co kaman ;]

moje pytanie to jaki mixer polecacie - jestem początkujący wiec na początek może coś nie za bardzo zaawansowanego

jak to podłączyć pod kompa żeby fajnie "banglało"

i jaki to był by koszta - jakieś linki (allegro) mile widziane

w późniejszym czasie bym dokupił cd'ki - chyba że jest takie urządzenie które można podpiąć pod kompa i sterować mixerem jak i deckami z góry dzięki i zainteresowanie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja bym ci na początek polecał Numark DM 1050(ok 300 zł) + do tego jakieś słuchaweczki np Numark Hf-125(50zł) i gitara gra:D

KAbel chinch-jack podłączasz chinch pod mixer jack pod kompa:D W virtualu zmieniasz ustawienia na mixer i wszystko śmiga:D

W VDJ wrzucasz nutki na decki a grasz z mixera:D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a ja polecam również, najpierw rozejrzeć się w TYM dziale, bo wiele razy został poruszony ten temat i na pewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość dJ KVRA

co sądzicie o czymś takim

jest to warte swojej ceny czy nie za bardzo i jak już coś który jest najlepszy :)

- VESTAX vci-100

- Hercules DJ Console RMX

- Hercules DJ Console Mk2

- Behringer BCD3000

- Numark TotalControl

cena nie jest za mała ale chyba warto, dość duża kontrola wielu czynników

proszę jednak o poradę czy warto to kupić ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość icelandir

a ja mam numarka dm 1050 i podpiolem go pod kompa, mam VDJ'a i wszystko ladnie smiga. pozdro :D

aa ii eby grac na 2-ch kanalach w VDJ musisz miec 2 JACK-CHINCe :) milego grania :);)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość dJ KVRA