Gość Evel06 Napisano 7 Czerwiec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2009 Witam! Jestem nowy na forum i z góry przepraszam, jeśli umieściłem temat w złym dziale. Potrzebuję pomocy. Organizujemy szkolną dyskotekę(ostatnią w naszym gronie), dlatego planuję przygotować coś specjalnego. Dobra. Podaruje sobie wstępy i napiszę wprost. Szukam programu, łatwego w obsłudze (jestem początkujący) , dzięki któremu mogę wrzucić piosenki do playlisty i normalnie odtwarzać i najważniejsze: Abym mógł szybko zrobić przejście na mikrofon i aby mój głos było słychać w głośnikach. Z góry proszę: Nie śmiejcie się, nie każdy się na wszystkim zna Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matt Farell Napisano 7 Czerwiec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2009 Program może być Virtual DJ, zainstalujesz do tego winampa i shoutcasta i będzie super będziesz mógł puszczać nuty i gadać przez mikrofon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Evel06 Napisano 7 Czerwiec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2009 A jest tam opcja takiego jakby przejścia? Że muzyka się ścisza i mikrofon "pogłaśnia"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matt Farell Napisano 7 Czerwiec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2009 Owszem jest, klikasz guzik i przycisza automatycznie muzykę a Ty możesz mówić do mikrofonu, jak puścisz guzik to spowrotem ją pogłaśnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Evel06 Napisano 7 Czerwiec 2009 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2009 Tak więc VirtualDJ, Shoutcast i Winamp? I one będą naraz mają być włączone, czy jeden jest zależny od drugiego? I czy zamiast winampa może być Foobar2000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...