Skocz do zawartości
Gość pietras010

Sprzęt na imprezy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pietras010

Zaczynam dopiero grać na imprezach..i chciałbym zakupić jakiś sprzet..

Żeby był nie za drogi, ale i dobry;)

Nie chodzi mi od razu taki dla profesjonalnych DJ, tylko tak zeby zagrać 2razy na miesiąc.

Mam komputer..resztę musiałbym kupic..mogę wydac około 700/800zł.

Jestem w tym zielony, więc prosze o pomoc w doborze sprzętu;)

Gość pietras010

Aha, tylko, że ja nie mam nagłośnienia jeszcze.

Zawsze grałem na sprzęcie kuzyna, a teraz chcem wszystko mieć własne.

Czyli muszem mieć praktycznie wszystko..;D

Edytowane przez pietras010

Jak Ty posiadasz tylko komputer to za 800zł to z niczym nie wystartujesz brakuje ci minimum jeszcze 3tysiecy żeby posiadać własne nagłosnienie ma la konsolke jakies lampki i okablowanie. To co podaje to tez nie żadne pro tylko totalne minimum. Ja 800zł to wydałem na sam case do konsoli a gdfzie za reszte sprzętu. Dj to cholernie droga zabawa a granie mobilnych imprez jeszcze bardziej i jak nie amsz kapitału i dobrego rynku zbytu to nawet tego nie zaczynaj bo to cieżki kawałek chleba a konkurencjia jest spora w naszym kraju na mobile.

Gość pietras010

Ale ja o tym wiem..

Nie chodzi mi o taki profesjonalny sprzęt.

Bo mieszkam w dziurze..i na początek..samo nagłośnienie..kable..światełka

potem bym sobie kupił mixera.;D

Gość sooltyss