Skocz do zawartości
Gość InFeRnO

[30.06.2010r] Mój pierwszy secik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość InFeRnO

Witam! :D

No więc skleiłem sobie set i postanowiłem podzielić się nim z Wami, aby uzyskać Wasze opinie na jego temat. Prosiłbym abyście postarali zmierzyć się z poniższymi pytaniami: (w punktach, żeby było przejrzyściej)

• 1. Jak wyszły przejścia?
    2. Co powiecie na temat wybranych do seta kawałków?
    3. Czy set ma wystarczającą długość?
    4. Co mogę poprawić?
    5. Czy w setach konieczne są efekty? (tu ich nie ma, bo koncentrowałem wysiłki na przejściach :) ew. 3 "Backspiny")
    6. Jaka jest Wasza ogólna ocena?
    7. Czy to źle, że przed wykonaniem seta zaznaczyłem sobie w których momentach ma być przejście? (Wydaje mi się, że to powinno być spontaniczne, a nie uprzednio przygotowane, no cóż, jestem początkującym i muszę sobie jakoś radzić...)

Oczywiście moja praca została wykonana w programie VirtualDj ;> Niestety, set jest zrobiony bez udziału słuchawek... Ale nie zniechęcajcie się, naprawdę zależy mi na Waszych opiniach! :D (Co do słuchawek - kolejne pytanie: Czy to mogą być zwykłe słuchawki, czy jakieś specjalne?)

Starałem się wchodzić z równo z frazami, mam nadzieję, że to będzie słyszalne :lol:

Jako, że zaczynam zabawę w DeeJay'owanie, dlatego też przyjmę każdą krytykę i proszę nie szczędzić surowych ocen! :piwo: Ważne są dla mnie wszelkie wskazówki i prosiłbym o takowe! !!

Link do seta:

http://www42.zippyshare.com/v/4465206/file.html

Czas trwania - 1:02:37

Tempo - Waha się od 128 do 130.2 BPM

Gatunek - House/ElectroHouse

Rozmiar - 85.9 MB

Typ - Mp3

Odtwarzanie - 192 kB/s

Życzę miłego słuchania. xD

Edytowane przez InFeRnO

• 1. Jak wyszły przejścia?
    4. Co mogę poprawić?
    5. Czy w setach konieczne są efekty? (tu ich nie ma, bo koncentrowałem wysiłki na przejściach :D ew. 3 "Backspiny")