Skocz do zawartości
Gość Mr Radar

Pomoc w doborze PC dla prezentera radiowego...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mr Radar

Witajcie partymaniacy.

W dniu dzisiejszym mam do Was pytanie, jako, że na hardware nie znam się w ogóle...

Na co powinienem zwrócić uwagę kupując kompletnie nowy komputer? Ponieważ aktualny ma już swoje lata (konkretniej to sześć) i po prostu nie wyrabia na audycjach itp. A do tego są trudności z podłączeniem do niego czegokolwiek (mikser etc.), dlatego liczę na Wasz głos w dyskusji.

Aha - jakie oprogramowanie do niego? Viste czy Windows7? Ponieważ chodzą ploty, że w viscie kompletnie nie działa Shoutcast, a jak z siódemką? Bo na pewno nie chcę rezygnować z audycji z powodu nowego komputera :wub:

Pozdrawiam, Radar.

Gość Mr Radar

Tak koło 2500 zł będzie prawdopodobnie...

Ogólnie - do wszystkiego. No pomyśl sobie co nastolatek, a później student będzie chciał robić :wub:

Gry, muzyka takie sprawy, ale w żadnym razie nie chcę mieć XP, a zarazem tez nie mam zamiaru rezygnować z gry w radiach internetowych...

Gość Mr Radar

Nie no nie przesadzajmy. Aż z taką amatorszczyzną nie mamy tutaj do czynienia :wub:

Aktualnie gram z kontrolera, używam mikro Shure C606 no i słuchawek pioneer se-m290, więc jako tako sprzęt ogarnia to wszystko.

Aczkolwiek mam tylko 3 wejścia z tyłu kompa, co znacznie komplikuje mi pracę.

A co jeszcze muszę szukać?

Zwróć uwagę na dobry procesor oraz RAM, w tym budżecie możesz sobie pozwolić na coś cztero-rdzeniowego od AMD (polecam Phenom II x4) oraz minimum 3-4GB RAM (DDR II lub III). Karta graficzna zależnie od tego czy dużo będziesz grał, kartę dźwiękową jakąś lepszą, niezintegrowaną. System to Win7 (idźmy w przyszłość, nie cofajmy się do XP ;P), a dysk chociaż 500GB (muzyka, filmy, itp.) Myślę, że w 2500zł się spokojnie zmieścisz, nawet z laptopem (tylko takowy bez dobrej dźwiękówki, musiałbyś dokupić osobną, ale za to laptop lepszy na studia).

Gość Mr Radar

Ustosunkowując się do postu Sira...