Skocz do zawartości
Gość lidjij

CO TO?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lidjij

witam , dostalem od kuzyna urzadzenie vivanco mx-560, nie wiem co to jest ani jak to podlaczyc, moze ktos wie? jedynie umiem podlaczyc sluchawki.

wiem tylko ze to jest do muzyki i zwiazane z djką

5nvxao.jpg

s6szdc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Sun Lady

Na pierwszy rzut oka wygląda to na mixer :D) Niewielka zabawka na pierwsze dni nauki szkolnej xD)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość lidjij

ile taki kosztuje? i co moge nim robic? bo jestem zielony? i jak to sie podlacza?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Sun Lady

Podejrzewam, że nie jest to drogi sprzęt (biorąc pod uwagę to, co wskazał mi wujek google). A co możesz z tym zrobić?? Możesz z tego np nauczyć się grać, a potem złożyć podanie o granie w RP (jak się już nauczyć grać oczywiście xD ), możesz oddać to komuś w ramach prezentu na komunię na przykład, sprzedać komuś kto chciałby mieć taki i się na tym uczyć albo zwyczajnie nie robić z nim nic, tylko schować na dolną półkę do szafy lub na regał w piwnicy :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość lidjij

o jakiej kwocie mowimy ? "nauczyc sie grac" - a rozszerz?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jest to mixer "DJski", jak widac 2 kanalowy. Aczkolwiek nie nauczysz sie na nim zgrywac/beatmatchingu/miksowac/robic przejscia itd., poniewaz nie ma equalizacji (3 stopniowej LOW, MID, HIGH - niskie, srednie i wysokie tony). Wiec nawet dla poczatkujacego jest to szrot (nie idzie sie na nim nauczyc operowac poszczegolnymi tonami, a co dopiero robic przejscia).

Jesli jest dobry stan, to maks 50zł. Moze on posluzyc rowniez jako wzmocnienie mikrofonu, do podlaczenia dwoch zrodel dzwieku i podglasniania ich itp.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Pe-De

Ogólnie mówiąc do niczego ci się to nie przyda..

Co najwyżej połóż sobie na półce jako antyk czy coś :D