Skocz do zawartości
Harnaś

[24.09.10]Harnaś-No Stress !

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ^^ Po długiej nieobecności wracam do was z moim kolejnym setem ^^ Tym razem nosi nazwę:

Harnaś-No Stress !

 

76424913460999126934.jpg

 

http://www42.zippyshare.com/v/15727720/file.html

 

http://www42.zippyshare.com/v/15727720/file.html

 

Link na zippyshare - Klick

 

Szybki download - Przeklej.pl

 

Liczę na masę komentarzy ! Jak to juz bywa w moich tematach , kazda opinia = playlista !Zachęcam !

 

Edit@

_______________________________________________________________________________________________________________

 

Promocja seta na głownym od Fringe'a

:)

Kliknij Tutaj By posłuchać !

Edytowane przez Harnaś
  • Upvote 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Abu Aka Damianek

O jeju ale pocisk nut EH :tancze: Bardzo fajnie się słuchało She Sexy i te inne. Muzycznie 10/10 Technicznie jeszcze trzeba po majstrować ale to się wytnie. :D

 

Tak więc secik zmiażdżył cycki :lol: Czekam na kolejny.

 

 

Pozdrawiam Abu Here.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajebiste Harnaś! Nie wiedziałem, że cos takiego potrafisz stworzyć... ^^

Życzę Ci jak najwięcej sukcesów ******* ; d

 

 

 

 

Pozdro Herki ;>

Edytowane przez Jigoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harnaś czy ty masz dużo czasu??

 

Bo to nie 1 set BD noi jesteś dobrym materiałem na nowego Prezentera RP

Czas ^^ ?? Hmm jesli mialbym robic cos co lubię , to zawsze znajdę czas / Ps: Zbyniu nie mogę wysłać Ci playlisty bo chyba masz pełną skrzynkę odbiorczą ! gdy ją wyczyscisz napisz do mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harnaśku wysłuchałam i ja Twojego dzieła :D

Bardzo się cieszę, że się kiedyś tam w przeszłości nie zniechęciłeś, że krytyka Cię pcha do dalszej nauki, a nie zniechęca :) wielka szkoda byłaby jakbyś skończył grajkować ^^

Dowodem na to jest chociażby ten set :D świetnie się go słuchało, pupa mi się kręciła także jest czad xD

boys boys boys :tancze: radioooooo :tuptup:

mam nadzieję, że kiedyś włączę główny i Cię tam usłyszę :D:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harnaś ja napisze krótko ale postaram sie na temat : więc tak rozpoczęcie od razu mówię świetne :)

Nutki bardzo mi się podobają , wiadome jedne mniej, drugie więcej :)

Co do stylu gry , jak to juz ktoś wcześniej wspomniał czasmi przejścia sa za długie bynajmniej jak ja to czasem przy słuchaniu

zdążyłam wyłapać. Mateusz jednak jest tak , że ty nadal się uczysz , ale to też nie zmienia faktu iż z każdym kolejnym setem jest tych błedów mniej a Toja technika jest z dnia dzień coraz lepsza .

Jednym słowem gratuluje ciężkiej pracy bardzo się opłacała i widać jej efekty pozytywnie odbieram każdy set i przyjemnie się słucha :)

Teraz czekam na kolejny równie dobry i może jeszcze lepszy . Gratuluje i życzę owocnej pracy przy następnym seciku wiadome na moja poczte prosilabym o wyslanie bo z pewnością przesłucham buziaczki :*:*:*:*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to i ja coś od siebie..nuty fajnie dobrane i super wpadają w ucho,także bardzo miło się słuchało.o technice,źrebakach i innych się nie wypowiem ze względu na brak wieedzy w tym temacie,powodzenia przy nastepnych setach :* kto wie może usłyszymy Cie na głownym ;)

 

 

 

 

Ps:Moniś miałobyć krótko :rotfl2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...