Skocz do zawartości
Gość Takkeshy

Sprzęt dla DJ (miksery,gramofony,sluchawki...etc)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Takkeshy

Witam temat zalozylem (za rada Domina) by rozpoczak ogolna polemike nad dj-owskim wyposazeniem (tak jak w temacie). Na czym gracie? Jaki sprzet zdobyl wasza aprobate, co odradzacie? Rady dla mniej doswiadczonych dji itp.

Osobiscie mam zamiar kupic sluchawki i nie chcialbym wyrzucic pieniedzy w bloto wiec goroca prosze o propozycje.

U mnie w domku stoi sobie sprzet na poleczce taki :D

2x Gramofony | Reloop RP-4000 M3D

1x Mikser | Numark DM 1050

1x Sluchaweczki | Sennheiser HD 202

i wlasnie jesli chodzi o sluchaweczki to polecam ci te sa to bardzo dobre sluchawki wyoskiej klasy za naprawde smieszna cene bo ja dalem za nie 120 zl a firma pierwsza klasa :D Polecam

Gość Takkeshy
pytanie brzmi do czego glownie i przedewszystkim beda ci te sluchawki sluzyly ?

Tak jak w temacie - do djowania. Jestem jeszcze amatorem ale na imprezie czy gdzie z moim udzialem bylyby mi potrzebne bo moje poprzednie szlag trafil bo byli niskiej klasy

Jezeli chodzi o djke to polecam:

Sennheiser HD25

kosztuja okolo 650-700 zl ale naprawde sa warte kazdej zlotowki, nie znam osoby ktora by na nie nazekala, sa bardzo lekkie a zarazem trwale, odcinaja dja od srodowiska zewnetrznego, praktycznie wszystko w nich uslyszysz bez najmniejszego problemu.

Natomiast jezeli chodzi o studio domowe czy tez inne, plan filmowy lub cos z tym zwiazane to polecam:

AKG Acoustics k271 Studio

Sam je mam u siebie w swoim studiu domowym i nie wyobrazam sobie pracy na innych, kosztuja okolo 500-600 zl, same dopasowuja sie do ksztaltu glowy, maja system wiciszania gdy je zdejmujesz z glowy, sa trwale, maja wymienny kabel, graja czysto i zarazem liniowo, co jest najwazniejsze w studiu i na planie. Rownie dobrze odcinaja od otoczenia, nie zamienil bym ich na zadne inne i naprawde nie zaluje pieniedzy wydanych na nie.

Casperku ales wywalil ceny heheh chlopak amatro a ty sypiesz :D