Skocz do zawartości
Gość marynowany

Radio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marynowany

Witam.Mam pytanie.Mianowicie czy może mnie ktoś poinstruować jak zrobić własne radio internetowe...Od podstaw czyli serwer stronka i tak dalej.Ogółem wszystko po kolei wytłumaczyć w miarę możliwości...

Z góry dzięki bardzo.

Gość marynowany

Nie no chce się tak troche wtajemniczyć w temat.KOnkurencji napewno nie będzie :) jak już to coś chce zrobić w poznaniu.A nie na cały eter :P Jakby dało rade bo jestem zielony w tym...

Gość DJ Fresh

Nie no chce się tak troche wtajemniczyć w temat.KOnkurencji napewno nie będzie :) jak już to coś chce zrobić w poznaniu.A nie na cały eter :P Jakby dało rade bo jestem zielony w tym...

Jeśli chcesz zrobić porządne radio, zainwestuj z 200zł(najmniej) ;)

Na google wpisując shoutcast dowiesz się praktycznie wszystkiego najbardziej potrzebnego.

Edytowane przez DJ Fresh

Jeśli chcesz zrobić porządne radio, zainwestuj z 200zł(najmniej) ;)

Na google wpisując shoutcast dowiesz się praktycznie wszystkiego najbardziej potrzebnego.

Obawiam się, że za dwieście złotych nie zrobi porządnego radia. WWW, serwer pod www, domena, serwer shoutcast - to wszystko będzie kosztować o wiele więcej.

Tutaj koledzy pomagają, a ja dopowiem, że jest to mozolna robota. Jeżeli będziesz wydawał w to kasę, znajdź sobie na początek dj co będą grać. Bo szkoda, żeby był to niewypał. Wtedy kasa ucieknie;/

Gość DJ Fresh

Obawiam się, że za dwieście złotych nie zrobi porządnego radia. WWW, serwer pod www, domena, serwer shoutcast - to wszystko będzie kosztować o wiele więcej.

Mam nadzieję, że dostrzegłeś to co pisze w nawiasie obok kwoty, czyli: "(najmniej)"