Skocz do zawartości
Gość girolamo

Fl studio

Rekomendowane odpowiedzi

Gość girolamo

Witam,

od razu zaznaczam iż jeśli temat jest założony w złym dziele to proszę o przeniesienie lecz nie znalazłem lepszego miejsca gdzie mogę zadać to pytanie,

otóż od pewnego czasu zacząłem bawić się bardzo fajnym programem o nazwie "FL studio", wszystko pięknie ładnie lecz... nie do końca, niestety... I tu właśnie pojawia się mój problem.

Tworząc jakiś (nie wiem czy mogę to tak nazwać) "utwór" i gdy w jednej chwili jest odtwarzane więcej niż dwa dźwięki, słychać nieznośne "charczenie"... nie wiem jak mogę to nazwać... takie "pyrkanie" (haha. no tak to brzmi...).

Niby jak przerobi się utwór na format mp3, już go nie ma. wszystko jest w porządku, problem pojawia się tylko w trakcie tworzenia w FL... Da się z tym żyć ale po 15 minutach człowieka tak bardzo bolą uszy od tego dziwacznego dźwięku że zniechęca się do robienia czegokolwiek więcej...

Jeśli ktoś wie o co chodzi, proszę o pomoc. Szczere dziękuje :)

 

edit by Hypnotic:

Przeniesione do odpowiedniego działu.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość girolamo

Dokładnie o to mi chodziło, wielkie dzięki :D

 

Teraz zaś nie wiem czy to jest problem... Jak już jest zbyt dużo dźwięków, baaaaardzo mi przycina się... chodzi o to że nie leci utwór płynnie tylko tak go... no przycina po prostu... Ale to już jest chyba wina za słabego trochę kompa bo na wyświetlaczu jeden z "wykresów" czy jak to tam można nazwać jest aż czerwony :D No ale cóż...

 

Wielkie dzięki wam jeszcze raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość girolamo

No ja tam się nie znam i dopiero się uczę :) dlatego pytam :P Więc wszystko co mi ktoś powie dotyczące fl-a przyjmuję za prawdę :D (jeśli ktoś się zna lepiej ode mnie). Ale co racja to racja. Mój athlon 3100+ i 3x 512 mb ramu nie jest szczytem :D Ale radze sobie jak mam. Nie tworze tez jakiś mega skomplikowanych dźwięków jak na razie żeby mi cały procek zbierało lecz.. No zdarzało się :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikevanbass

Czy kiedys zastanawiales sie co zrobic, gdy tnie ci fla, a mam dobry procesor ?? przyklad :girolamo

 

Leci muzyka przycina mu sie dzwiek ale ma 36% zuzycia procesora 48755338537659987948.jpg

Tak nie powinno byc ! ;(

Naszczescie da sie to naprawic :)

 

Robimy tak:

 

88243990852709898898.jpg

 

wybieramy options/audio setting

 

Dalej wyskakuje nam takie okienko:

 

25797876818225018036.jpg

 

Wtedy ten pasek srodkowy ciagniemy na maxa w prawo:

 

67016952319674731252.jpg

 

To poprawia jakosc dzwieku. Niestety to ma tez skutki uboczne, ciagnie nam wiecej procesora, ale jest dobra jakosc;)

 

PS. :kij:Jesli pomoglem ;D daj thx!:tutaj:

Edytowane przez mikevanbass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikevanbass

[quote name=Zychu ;)))))))))' date='14 luty 2011 - 23:34' timestamp='1297722897' post='539949]

gdzie moge pobrać pełną wersję fl studio ???

jak wiecie to dajcie znać bd wdzięczny !!

 

 

Prosze bardzo :D

http://www51.zippyshare.com/v/18863530/file.html

Edytowane przez mikevanbass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...