Skocz do zawartości
djpumba

[11.06.11]IX OFICJALNY ZLOT Słuchaczy i Prezenterów RADIOPARTY w Klubie 139 Śmigno k/Tarnowa IFORMACJE

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, że tak nieskromnie zapytam. Nagrywał ktoś sety ze Zlotu ??

 

 

Pozdrawiam Abu Here.

Jeśli ci chodzi o transmisje to wszystko jest na waszym forum w dziale Transmisje z Clubu 139

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nam z Ewelinką już udało się wrócić, prawie spawa puściłem w autobusie ale kilka głębokich wdechów i jakoś udało się doczłapać do chałupy. SALTO SALTO SALTO SALTO !!

 

 

Pompa masakryczna, idę spać :D

 

dzięki wszystkim!

 

 

 

 

PS. J***, J****, J*** F*B

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spałam trzy godziny jak zabita, ręce mnie bolą, gardło z deka odmawia posłuszeństwa, ale było Suuuper!! Napiszę coś więcej jak mi przejdzie xD Nie, nie kac, zmęczenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba mi się post nie zatwierdził wcześniejszy, albo ktoś usunął lub coś :P

 

Dzięki za zlot, była dobra pompa no i .... SALTO SALTO SALTO SALTO !

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i ten, po zdjęcia zgłaszać się na pw lub gg, kto by chciał, wysyłam ino Tym, co byli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka wybranych salt... tfu! ...fotek- od Sylwii wstawiam :D

 

08313862179931676186.jpg

28673549074347866887.jpg

52206855682444188636.jpg

wtf? xD

46181789963584509168.jpg

58072584207540278289.jpg

mistrz drugiego planu!! :D

17536696663521019927.jpg

 

iiii na koniec... :D

 

72915252285983322204.jpg

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HAHAHAH, Efekt Motyla (a raczej Helikoptera) w 100% się sprawdził :D

Edytowane przez Dafy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oja. pozytywnie fest a fest ! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość konradoE2k

było dobrze a wrecz zajebiscie ! i nakurwiamy salta xD

 

EDIT by Eklerek: Nie klnij, upomnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

251729_130179323729046_100002109374162_236262_1345200_n.jpg

 

27916759781521272818.jpg

 

251121_154078157995619_100001803072416_312425_6805023_n.jpg

 

 

Drake: Nak***iacie salta jak nic xD

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahaha Szati jaką panorame strzeliła, zostaniesz kiedyś fotografem <lol2>

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepszy zlot ever.... jutro obszerna relacja filmy i foty ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leże w łóżku i cierpię, ale było warto oj było :D

 

Ja mówię "Radio", wy mówicie "Party"

 

Autobusu nie zapomnę do końca życia, nic idę spać Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jutro będą "zakwasy" po meczyku :D :D

 

dzięki Wszystkich - JESTEŚCIE WSPANIALI! :)

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dj PD

było dobrze ;d ;) kiedy kolejny? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

79644366105422103786.jpg

 

 

 

 

 

e CaLi : BUHAHUAHUAUHAUAHUAHAUHAH eheeeeeeeee

Edytowane przez CaLi
  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było Przednio:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same wariaty i wariatki tym bardziej nie ma nic lepszego jak spotkać takich ludzi w moim mieście rodzinnym jak dojdę do siebie to coś skrobnę więcej jak zapamiętałem wszystkich ludziska pozdro;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bylo bosko a wrecz przekozacko do tej pory mam chrype :D Autobus Kosmos ;] ja chce takie spotkanie za tydzien najlepiej na tydzien i nad morzem. ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahhaha filmik mega ale hmm dziwie sie ze z glosem wszystko ok mialam na 2 dzien ... przeciez prulam sie cala droge hahaha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0.43 ktoś już rękami ładnie zamiatał :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był to mój pierwszy zlot i napewno nie ostatni ! Powiem Wam tylko tyle: JESTEŚCIE NAJLEPSZĄ EKIPĄ ! :) Gardła nie czuje, butów nie mam ale było przekozacko ! Na zawsze w pamięci utkwi mi autobus, dalsze imprezowanie po powrocie ze 139 (i wiele innych) i oczywiscie najważniejsze to te wszystkie chwile spędzone w towarzystwie mojego Słoneczka Cali :D Bije mnie, wrzuca na mnie ale tak naprawde mnie kocha i broni :D no i ten Titanic na powrocie ;) Dzięki Wszystkim ;* i na koniec mały bonus:

 

Jest z nami Marcin, jest z nami Krzysiek

Ukradli mi buty ! Zajebał je Zbyszek !

 

 

P.S. Wygodne mają loże w 139 :D

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka fotek .... ktore i tak nie oddaja tego co bylo ... :P

 

 

54496879210057114396.jpg

 

35287459402599726756.jpg

 

99510129119052927538.jpg

 

31168877200099639718.jpg

 

99882562103362751485.jpg

 

68822797533361629484.jpg

 

Pozniej dam filmiki ... i opisze impreze

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To był mój pierwszy zlot i powiem wam że było zajedwabiście ! Nie żałuje tych kilku godzin męczarni a busie z Tarnowa do Lublina bo dla was warto przyjechać ! Dziękuje wam za jeden z najlepszych weekendów mojego życia :) i do zobaczenia na następnym zlocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

69790564875620643639.jpg

 

32130388554512760687.jpg

 

66761421699414680179.jpg

 

45849755730609922246.jpg

 

79285522074617339192.jpg

 

50200809378587968020.jpg

 

28109326397049129774.jpg

 

61518404823820515262.jpg

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naku...liśmy salta ! KOCHAM WAS

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×