Skocz do zawartości
Gość Bunny

Sprzęt na start dla laika.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Bunny

Witam,

Otóż chciałbym zacząć zabawę w DJ'a. W temacie od strony technicznej jestem zielony, więc potrzebuję rady od kogoś doświadczonego.

Na chwilę obecną dysponuję mixerem Behringer Xenyx 1204 fx, głośniczkami 5.1 z Creative'a (oraz konkretnym piecykiem na coś większego) i dobrymi słuchawkami. Chciałbym się dowiedzieć, czy taki sprzęt mi wystarczy, czy koniecznie muszę coś dokupić ? Ogólnie chciałbym pograć na domówkach, jakichś mniejszych 18-tkach.

Druga sprawa - Jaki program do grania będzie potrzebował ?

To jest takie coś jak wzmacniacz to nie jest mixer do robienia nie wiem jakich przejść np możesz zakupić mixer Reloop Rmx 20 bądź coś z wyższej półki np Pioneer DJM 800. Do ilu najwięcej możesz wydać na sprzęt ??

Jeżeli chcesz grać programem to polecam VDJ chyba że chcesz kupić mixer i możesz go podpiąć do kompa :) Jak jeszcze coś to dopytaj na GG do mnie lub pisz tutaj :) Ktoś napewno pomoże ci :)

Gość Bunny

Wydać chciałbym jak najmniej - wiadomo ;). Ten mixer mam za free, od kumpla, który gra na gitarze z zespołem, więc chyba lepsze to niż nic. Efekty całkiem dają radę, można pobawić się dźwiękiem, ale skoro mówisz, że się nie nada - no cóż... Ogólnie chciałbym wiedzieć, czy przejścia między nutkami można porobić w VDJ'u, czy potrzebny jest do tego dodatkowy sprzęcior ?

Edytowane przez Bunny

no oczywiście że w VDJ zrobisz przejścia ale jak one będą ci szły ? hmm nie wiem być może że tak jak mi :D na sprzęcie dużo lepiej a na VDJ to kaplica :P ale jeżeli mógł byś wydać to ile ?? dokładnie 1000zł mniej ??

Gość Bunny

Myślę, że ogólnie poniżej kafla. Póki co mam nieco ważniejsze wydatki jak np. nowy samochód, a pobawić się w DJ'a to po prostu jako zajawka. Nie zależy mi, by te przejścia były nie wiadomo jakiej jakości - zwyczajnie przeciętne.

Gość KEJ-SI