Skocz do zawartości
Gość Siwy146

Początek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Siwy146

Witam. Chciałbym dążyć w kierunku by zostać Dj-em, ale prawda jest taka, że nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać. W tej chwili bawię się VDJ, ale mnie jakoś nie przekonuje bo każdy umiałby się nim obsługiwać. Chcę iść wyżej, ale nie wiem co robić. Wszystkie stronki dotyczące porad i różnego typu nauk mile widziane, również własne propozycje.

Na zakup sprzętu aktualnie mnie nie będzie stać przez dłuższy czas, więc pozostaje mi tylko nauka.

Szczerze mówiąc jestem zielony w tych sprawach, więc potrzebuje kogoś kto by mnie nakierował i wytłumaczył. Zdaję sobię sprawę, że może być ciężko ale prawda jest taka że nie mam nic lepszego do roboty i chciałbym się zabrać za to co naprawdę lubię.

Proszę o pomoc.

Na tym forum są poradniki wystarczy poszukać.Dalej jeżeli VDJ to zacznij na traktorze,ale mam konsola i dalej sięgam po VDJ jako kolejny kanał do zabawy.Czegoś nie rozumiem.Piszesz że jesteś całkowicie zielony a już VDJ Ci nie starcza???Widocznie mało w nim odkryłeś bo ja korzystam ponad rok i mi wystarcza i więcej nie potrzebuje.VDJ nie kończy sie na syn. z którego zapewne korzystałeś,efektora i crosa(robisz nim przejścia).Pamiętaj nie sprzęt Cię ogranicza lecz wyobraźnia nie mówię aby Cie urazić tylko po to żebyś zrozumiał że nawet na podstawowych programach można byc lepszym niż Ci którzy płacą grube siano.Nie jest to wymyślone bo znam kolesia który na denonach dn s 1000 rozwala kolesia który ma pionki 1000mk3......Napisz na gg 31274286 jak będę miał czas to pomogę.

Napisałeś że każdy umie obsługiwać VDJ,każdy też umie jeździć na rowerze ale jedni jeżdżą tak a nie inaczej a inni są mistrzami lub robią tricki na bmx.Ze każdy umie to znaczy że nie każdy jest tak samo dobry.