Gość Shanny Napisano 27 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2011 Witam, otórz szukam programiku, w którym fajnie łatwo i przyjemnie można robić przejścia między piosenkami. Jestem raczej początkujący więc proszę o wyrozumiałość ^^ Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Sikorski Napisano 27 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2011 Myślę że każdy początkujący DJ zaczyna od VirtualDJ więc tak samo polecam go Tobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kluku Napisano 27 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 27 Październik 2011 Jak najbardziej Vdj albo Traktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ Conrad L Napisano 1 Listopad 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2011 Tez polecam vdj i traktora choc uzywam tego pierwszego programu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Listopad 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Listopad 2011 Najłatwiejszy program to VDJ. Trochę trudniejszy niby jest Traktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość DJ_AdixX Napisano 7 Listopad 2011 Zgłoszenie Share Napisano 7 Listopad 2011 Ja również podpisuję się pod postami kolegów wyżej Ja osobiście zaczynałem od VDJ i nawet programik trudny nie jest do opanowania ) Myślę, że każdy początkujący DJ powinien zacząć od VDJ lub Traktora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Shanny Napisano 1 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Mam VDJ, umiem co nieco ale nie wiem jak przy przejściu, synchronizować piosenki tak, żeby leciał idealnie bit w bit jest jakaś opcja czy raczej na czuja trzeba robic? Edytowane 1 Grudzień 2011 przez Shanny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...