Skocz do zawartości
Creativo

Porady dotyczące tworzenia muzyki/ miksu.

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, nudzi mi się i mam ochotę napisać jakiś "poradnik" o czymś dotyczącym miksu w produkcji, ma ktoś jakiś pomysł ?

Zaznaczam, ze jestem laikiem, ale lubię pomagać...

Aha, DAW na jakim pracuje to Ableton, ale porady dla takich programów czesto sa uniwersalne.

Edytowane przez Creativo
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ello,może poradnik jak wziąć 5 sekund utworu i grać nimi przez 10 minut,ostatnio rzadko słysze by grający-czy to radio czy klub - zajmowali się utworem na dłużej.Częściej spotykam jak zmieścić 40 utworów w godzinę

Edytowane przez dejw258

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Po wyjasnieniach na chacie już wiem o co chodzi biggrin.png

Więc tak, moim zdaniem Dje teraz boją się kombinować "live" by czegoś nie zchrzanić, no ale co dziwne nawet większość grających z Traktorem nie kombinuje za bardzo co jest ewidentnym minusem, zalezy też do jakich klubów chodzisz, mozna wykopac w jakimś większym mieście niszowy klub, do którego chodzi kilka osób i zazwyczaj w takich miejscach dzieją się cuda za konsolą przykład:

często można spotkać w katowickim Inqbatorze.

Szczerze nie spodziewałbym się fajerwerków po djach grajacych w dużych dyskotekach, którzy grają tylko to co sprawdzone, co do miksowania 40 utworów w godzine to jeśli chodzi akurat o te większe "dyskoteki" to jestem za, bo jeden długi utwór zamuli publike.

Bardzo mało djów robi coś rzeczywiście live za konsolą, ja na przykład na "Próba Dźwieku Festiwal" widziałem gościa który grał dnb/ dubstep i zamiast normalnych przejść beatboxował i do tego dogrywał- bardzo oryginalne, szczególnie że wychodziło mu to dobrze.