Skocz do zawartości
Gość PuchalkeDj

Jaki Mikser

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PuchalkeDj

Witam.

Jestem początkującym DJ'em. Jak na razie gram w znanym wam programie VDJ. Na święta planuje zakupić mikser lub konsolę. Planuję na to wydać 600 zł. I teraz mi doradźcie co wybrać. Istotne dla mnie jest to aby miał/miała wejście na mikrofon oraz słuchawki, oraz dało się nim sterować w VDJ.

Myślałem nad:

Numark m101 USB

Reloop RMX 20

Gość PuchalkeDj

Znalazłem takie coś.

http://allegro.pl/reloop-rmx-30-stan-idealny-gwarancja-18mies-fv23-i2841372463.html

Bez kabli, ale kable to bez różnicy jakie chyba po 5 zł chodzą.. Prawda?

Moj tylny panel kompa ma 2x różowe wejście/zielone/czarne/niebieskie.. Wiec jak mam taki to bd pykac ładnie wszystko ?

Znalazłem takie coś.

RELOOP RMX-30 STAN IDEALNY GWARANCJA 18mies. FV23% (2841372463) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Bez kabli, ale kable to bez różnicy jakie chyba po 5 zł chodzą.. Prawda?

Moj tylny panel kompa ma 2x różowe wejście/zielone/czarne/niebieskie.. Wiec jak mam taki to bd pykac ładnie wszystko ?

Rozdzielasz sobie na zielone i czarne (ustawiasz 5.1), później konfigurujesz odpowiednio VDJ, podłączasz kabel chinch - jack z wyjścia rec (mikser) do komputera wejście line in (najczęściej niebieski kolor)

Gość PuchalkeDj

Ja już teraz nie wiem, tutaj ktoś mówił, że da się podłączyć reloop'a rmx 30 pod kompa i sterować w VDJ.. Teraz dzwoniłem do tego kolesia i mowi ze nie da się..

Kto ma w końcu racje?

Na RMX 30 za bardzo nie pograsz bez CD Playerow :)

Tutaj masz kilka linków godnych uwagi :D

- http://tablica.pl/of...80de;r:;s:����= Cena 500zl :)

- mikser reloop rmx 30 bpm stan ideal (2825509439) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

- Mikser Reloop Rmx 30 ( DJM CDJ MK ) wersja Silver (2859133556) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.